نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2899
-
الف
+

پستی که بازیگر ایرانی بعد از مرگش در فضای مجازی نشر کرد!

«ارژنگ امیرفضلی» در پیوند با نشر خبر مرگ خود در سایت ویکی پدیا پستی در فضای مجازی نشر کرد.

«ارژنگ امیرفضلی» درپیوند با نشر خبری کذب درخصوص تاریخ مرگش در سایت ویکی پدیا پستی طنز در فضای مجازی نشر کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ارژنگ امیرفضلی» بازیگر کمیدی سینما و تلویزیون ایران با نشر پستی در اینستاگرام خود ، در واکنش به خبر مرگش در سایت ویکی‌پدیا، متن جالبی نوشت.

 

«امیرفضلی» در این باره به زبان کمیدی نوشت: «اول فکر کردم درست نوشته خب مُردم و حالیم نیست، بعد که دیدم هنوز بعضی‌ها بی دلیل از من طلبکارن فهمیدم نه متاسفانه هنوز زنده‌ام. احتمالا دیده عکسم چقدر به جوانی ناکام میخوره گفته حیفه بگذار بنویسیم در گذشت.

وی در ادامه نوشته است : من سیگار که نمیکشم اصلا هم چربی بد نمیخورم، بنابراین اصلا فکر سکته رو از سرتون بیرون کنید. خواستید مانور بدید رو حادثه و سانحه مانور بدید. بعد هم بدون تشییع و خاکسپاری و ختم و سوم یهو کردینم تو ویکیپدیا؟ از اینجاش ناراحت شدم واقعا، عزیز دل اول تو اینستا یک چو بنداز و بعد از مراسم هفت بفرستم تو ویکیپدیا.

«ارژنگ امیرفضلی» بازیگر ایرانی که بیشتر در ژانر کمیدی به ایفای نقش می پردازد، کار خود در عرص سینما را با برنامه «نوروز 72» به کارگردانی «داریوش کاردان»، همراه با «مهران مدیری» و «حمید لولایی» آغاز کرد.

او همراه با بازیگری در سینما، تلویزیون و تیاتر ، کارگردانی چند سریال تلویزیونی را نیز در کارنامه کار خود ثبت کرده است.

از مهمترین آثار وی می توان به «الو الو من جوجوام»، «جنگجوی پیروز»، «مربای شیرین»، «شارلاتان» ، «شام عروسی» ، «اخراجی ها»، «اخراجی ها2» ، «محاکمه در خیابان»  و «افراطی ها» اشاره کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر